maandag 6 juli 2015

Rozenvelden

 
Hoi,
 
 
Hoera, de hittengolf is voorbij, soort van. Het is weer lekker om buiten te zijn in het altijd zonnige (kuchkuch) Limburg. Dus ik ging weer op pad met de camera('s)


 
Anna vroeg vandaag of ik zin had om mee rozen te gaan plukken bij haar in de buurt. En ja daar had ik zin in!
Ik fietste naar Anna terwijl briesjes redelijk frisse wind mij tegenmoet kwamen. We gingen naar de velden vol vrolijk geleurde rozen en maakten wat foto's en plukten wat rozen. Daarna gingen we nog even langs bij Anna's opa en weer naar huis om de rozen in een vaas te zetten, want ze hingen toch al bijna slap.
 
 
 
 
 
Anna

 




Onze geplukte rozen in de vazen::::


 
 
 
 
Deze Snapchats maakte Anna nog van mij.. Uhm ja soms voel ik me een toerist.. En recht heb ik de Analoge camera vast. Ik ben echt bang dat ik mislukte foto's maak en ik ben een beetje te zuinig met de foto's die ik kan maken, maar het is wel echt leuk dat je de foto's pas achteraf te zien krijgt, zo is het echt een verassing!! Spannend..
 
 
 
 
 
 
 
 
Bedankt voor het lezen,
 
 
 
Liefs, Floor
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten