vrijdag 10 juli 2015

Utrecht



Hoi,


Mijn havo diploma is binnen!!! Ik vond dat wel een reden om iets leuks te gaan doen, dus ik vertrok gister rond 9.00 uur thuis om rond 11.00 met Charlotte in Utrecht aan te komen. Maar dat verliep toch iets anders...


Net voor ik wilde vertrekken belde Charlotte dat ze de bus naar het treinstation had gemist, maar ik besloot om toch alvast de trein te pakken. Nadat ik net op tijd op het station aankwam, riepen ze om dat de trein niet tot het station zou rijden waar ik Charlotte zou ontmoeten. De trein reed tot halverwege en dan zouden we verder moeten met de bus. Maar toen we uitstapte kwam er een heel schoolreisje uit trein (stuk of 50 groep acht kinderen) en die moesten dus allemaal in een bus. De meeste mensen begonnen zich naar voren te dringen bij de bus stopplaats, maar gelukkig kwam er een grote bus aan met zo'n vouw in het midden. Iedereen paste er net in en de gangpaden stonden helemaal vol met tegenelkaar geklemde kinderen. De buschauffeur vond dit wel grappig volgens mij, want die was vrolijk aan het vertellen dat de bus 's avonds een partybus is en dan nog veel voller zit.
Een kind was jarig en daar ging de hele bus een liedje voor zingen. Het was echt een aparte reis haha.


 
 Het drukke station en in het pashokje bij de Monki (rechter foto door Charlotte)
                   

Op het station was het heel druk maar uiteindelijk zaten Charlotte en ik in de trein (met vertraging) richting Utrecht centraal! Driekwartier later dan geplant waren we daar en natuurlijk liepen we aan de verkeerde kant bij de jaarbeurs het station uit...
Toen we bij de winkels aankwamen konden we eindelijk beginnen met shoppen. Ik was nog nooit eerder in Utrecht geweest, maar ik vind het echt een heel erg leuke stad. Het lijkt een beetje op Amsterdam met de gracht en mooie huizen.

We zijn bij Monki, Kaufhaus, Episode, Lush, Sissy-boy, Pull and Bear (we werden iets te enthousiast dat deze er was) en nog meer leuke winkels geweest. En tussendoor hebben we nog op een trapje aan de gracht wat gedronken. Het was een leuke dag!

De spullen die ik gekocht heb staan hier beneden.



Haarelastiekjes van h&m
LP van Episode
portemonnee van Episode 
Het Kaufhaus

Het Kaufhaus

Monki

Pull and Bear





Bedankt voor het lezen!



Liefs, Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten