maandag 20 juli 2015

Luchtig







Hoi,

De afgelopen twee weken heb ik af en toe foto's gemaakt van de lucht (vooral zonsondergang). Als je er op let kan de lucht echt heel erg mooie kleuren hebben en de wolken hebben vaak aparte patronen. Ik vind het fijn om in het gras te liggen en te kijken naar de lucht, figuren te vinden in de wolken en de overvliegende vogels te volgen.

Ik wil ook een keer de sterren en sterrensporen fotograferen. Maar ik moet nog een keer gaan uitvogelen hoe dat werkt, want dat lijkt me niet zo makkelijk..

hier beneden staan de foto's die ik maakte:)


 02-07-2015








Maar toen opeens zag ik dit...





06-07-2015   

Een soort vliegtuigstreepje maar dar kort en het ging recht omhoog.. Huh... Ik dacht eerst dat het een raket was, maar een raket gaat lijkt mij veel sneller. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het wel een ufo moest zijn.



05-07-2015


 



07-07-2015 




Bedankt voor het bekijken van dit artikel:)



Liefs, Floor 

2 opmerkingen: