woensdag 22 juli 2015

Ik kocht leuke dingen

 


 
 
Hoi,


Gisteren ging ik even naar een paar winkels. Alleen om te kijken. Maar nee, ik kocht toch wat leuke spulletjes.. Oeps.




Elke keer als ik bij de Kruidvat kwam viel mijn ook op de oogschaduwpaletten van Catrice, maar
steeds dacht ik: Die koop ik wel een andere keer. En gister was die dag dat ik hem kocht! Ook omdat ik dit palet (andere versie van dit palet) uitprobeerde bij een vriendin, kocht ik het uiteindelijk. En het is inderdaad fijne oogschaduw die niet teveel en niet te weinig pigment afgeeft op de huid. Er zitten geen glittertjes in dus dat is wel fijn, aangezien de glitter altijd over mijn hele gezicht zit.. Ook kocht ik er maar gelijk een oogschaduwpenceel bij, nu ik toch al aan het kopen was. Deze is van de kwastenlijn van Kruidvat (Pro: 13) en er staat op het doosje: 'Het ideale penseel voor nauwkeurig aanbrengen van oogschaduw." Deze brengt inderdaad beter aan dan mijn oude kwast, maar ik denk dat de nauwkeurigheid vooral van de persoon afhangt, want bij mij gaat de helft nog langs het ooglid.. Nog even oefenen! Het palet was trouwens 5 euro. Of 4.95. Zoiets.



 
Na de Kruidvat liep ik verder naar de Hema, waar ik ging zoeken naar een schrift/boekje voor.. Uhm, nou ik wilde eigenlijk gewoon een schrift. Uiteindelijk heb ik vier schriften gekocht voor 2 euro!!!!!  De drie karton-achtige schriften waren 1 euro en het zwarten was ook 1 euro (in de sale). Dat was dus top!
 
 


 
Ik was ook al 1000 weken aan het bedenken of ik de Flow vakantiebox zou gaan kopen, want het is best duur. Maarja het is vakantie en ik had net loon enz. Allemaal onzin redenen maar ik kocht het dus:) Het verhaal over Marilyn Monroe was toch wat me overhaalde het te kopen, want over haar heb ik vorig jaar een opdracht gedaan bij de vooropleiding voor de kunstacademie. En Flow is gewoon leuk!
 
Ik had pasgeleden nog een gesprek met iemand over waarom alle leuke dingen duur zijn. (Flow, spullen van Sissy-Boy, UO enz. Na wat discussiëren kwamen we tot de conclusie dat als het goedkoop zou zijn, het niet meer speciaal zou zijn en dus ook niet meer zo leuk om te kopen.. Dusja.



 
Er zaten schattige blaadjes bij met een soort kleurplaattekeningen. Ik besloot ze met aquarelverf in te 'kleuren' en dit is het resultaat. Inclusief tissue waaraan ik het penseel afdepte. (is dit wel een woord? Er staat een rode streep onder??)
 

 
 
 
Bedankt voor het lezen!
 
 
 
Liefs, Floor

2 opmerkingen: