maandag 29 juni 2015

De zoektocht naar de schotse hooglanders

 
 
Hoi,
 
Gisteravond ging ik voor de tweede keer opzoek naar de schotse hooglanders die ergens in de buurt moesten staan volgens mijn ouders. Vorige week kon ik ze niet vinden, maar gister heb ik ze op twee plaatsen zien staan. Ze zijn zo schattig!
Ik dacht eerst dat ze boos waren omdat ze zo zwaar ademde, maar dat is denk ik normaal omdat ze dat bleven doen.. Het was een jonge en twee oudere schotse hooglanders en de kleine at nog blaadjes uit de hand. Cute!

 
 



Nienke maakte de foto's van mij:) Hier draag ik een broek van Urban Outfitters, Bloes en sandalen van H&M en mijn nieuwe ketting in de vorm van een mensenhart van Sightstones.
Vorige week heb ik een fotorolletje gekocht bij Kruidvat voor in de oude camera van papa, het leek me leuk om een analoog camera uit te proberen.


 
De lucht was supermooi toen ik terug naar huis fietste, dus ik ben snel naar de zolder gegaan om foto's uit het raam te maken.
 
 

 
 
 
 
 
Bedankt voor het lezen.
 
 
Liefs, Floor
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten