woensdag 19 augustus 2015

Amsterdam shoplog




Hi,


Ik heb geen idee of een shoplog alleen een video kan zijn, maar zo is het duidelijk wat ik bedoel. Een in foto's shoplog/haul dus! Ik was zoals in mijn vorige post al stond een paar dagen in Amsterdam en kocht daar vanalles. Hier beneden kun je mijn buit bekijken!!









Nadat ik deze enorm lekkere thee dronk in een restaurantje in Utrecht wilde ik het kopen! Het is de Clipper natural, flair & delicious thee en hij ruikt en smaakt heel kruidig met een zoethout achtige nasmaak. Clipper thee is te koop bij Albert Heijn en De Tuinen voor zover ik het weet.





Bij Urban outsiders was sale!!! En deze (OH ZO MOOIE) mok was van €13,- naar €3,50- afgeprijsd,  maar toen ik bij de kassa kwam bleek hij €2,80- te zijn, dus ik was blij :)

Nadat ik de prachtige film Into the wild heb gezien en alle film muziek van Eddie Vedder 1000 keer heb afgespeeld en iedereen heb verteld dat ze de film MOETEN kijken, wilde ik het boek graag lezen. Zo leer ik misschien ook nog ooit goed Engels. (winwin!) Deze is van Waterstones.





De agenda is van Hema en de handgemaakte stempel met stempelkussen kocht ik op de markt bij het Waterlooplein.

De kaarten kocht ik bij twee musea die ik bezocht. Met Sjoukje (lemontierres) had ik een hele gezellige dag in Amsterdam, we bezochten onder andere Het Foam (Fotomuseum Amsterdam). Daar kocht ik de onderste kaart met een foto van Robert Capa waarop Picasso met zijn zoon te zien is.

De bovenste kaart kocht ik in het Stedelijk museum dat ik met Katelijne bezocht, waar een tentoonstelling van Matisse  te zien was.
Misschien post ik nog iets oven de musea en mijn hele museum en expositie kaarten verzameling! Ik koop namelijk in elk museum waar ik kom een kaart en hang ze op mijn kamer.




H&M



Brandy Melville

Subdued

Subdued




































Tuinbroek van de Topshop.




























Ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben gehad! (of nog hebben) Ik begin maandag met de introductie. Succes met het nieuwe
school/opleiding/werk jaar en bedankt voor het lezen:)



Liefs, Floor




1 opmerking:

  1. Wat een leuke spulletjes! Ik ben laatst ook wezen shoppen in Amsterdam. Wat een leuke stad, hè?

    BeantwoordenVerwijderen